Rezultatele cautarii dupa : "campanii 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Leo Burnett castiga al doilea an la EFFIE cu P&G si QAB
Joi, 31 Martie 2005
Membrii agentiei sunt mandri ca au luat premii cu campanii premiate la festivaluri de creatie
Brand Management masoara publicitatea indoor cu TruMedia Research
Joi, 09 Aprilie 2009
 „Putem afirma ca mesajul unei campanii indoor pe suportul stand-up column genereaza un moment de atentie din partea a unu din trei cumparatori pe o perioada de timp de pana la...
IAA, TV, CNA
IAA si Romalimenta au amendat CNA
Joi, 15 Februarie 2007
IAA România si  Federatia Romana a Producatorilor de Alimente – Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse în privinta publicitatii tv
60 de publicitari la primul Ad’Drink, de la Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania
Joi, 20 Mai 2010
 Sub deviza "Miercuri ne imbatam cu vise la Ad'Drink", in contextul crizei economice care a afectat industria de publicitate, publicitarii au demarat miercuri, 19 mai, o...
Copie sau asemanare intre Mustar si Racoritoare?
Miercuri, 30 Iunie 2010
 O studenta la comunicare trimite AdPlayers doua vizualuri de reclama create la trei ani distanta pe marginea carora crede ca autorii unei campanii pentru o marca de „bautura...
Capanescu (Publicis Romania): ''RAC-ul pare sa fie din ce in ce mai mult un organism de cenzura si nu unul de autoreglementare''
Marti, 13 Mai 2008
AdPlayersCRITIC, RAC – Cava D’Oro, Opinii pe marginea deciziei RAC privind primul spot Cava d’Oro
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
IAA Young Professionals organizeaza seara YP dedicat inovatiei in marketing si comunicare
Vineri, 01 Septembrie 2017
 Evenimentul aduce in discutie rolul inovatiei in industria de marketing si comunicare si este structurat pe 3 directii: business, marketing (produs/serviciu) si comunicare (campanii de comunicare).
Iresponsabilitate sociala. Milionari in euro in comunicare, fara lopata in dotare.
Marti, 31 Ianuarie 2012
 In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
PR
Start pentru inscrierea la Romanian Public Relations Award 2005
Joi, 16 Iunie 2005
Competitia este deschisa oricaror persoane, asociatii, fundatii si companii, care au finalizat pe parcursul ultimilor doi ani campanii de Relatii Publice cu rezultate deosebite
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: Nu este reprezentat inca digital marketing-ul
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Patru seniori din comunicarea romaneasca, in juriile Cannes Lions 2022. Dana Bulat, Alina Damaschin, Alexandru Teodorescu si Radu Pilat.
Miercuri, 18 Mai 2022
 Dana Bulat, Director General la United Media Services, este juratul roman la categoria Creative Media, Alina Damaschin-Ciocirlan, Creative Leader la Rogalski Damaschin, va evalua lucrarile categoriei PR, Alex Teodorescu, fondatorul Saga, la sectiunea Film si Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries, la Brand...
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Fost GMP si Jung von Matt / Spree Berlin, Mihai Gongu revine in Romania la Cheil | Centrade, Executive Creative Director Southeast Europe
Vineri, 05 Iulie 2019
 In Cheil | Centrade, Mihai Gongu va conduce o echipa de creatie formata din 20 de specialisti cu competente in campanii de brand, implementate pe toate canalele, continut digital, UX si design. Portofoliul recent de clienti include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter...
Robert Tiderle, Papaya: Cred ca o parte din agentii au stat un pic pe bara ca sa vada ce se intampla cu festivalul
Vineri, 11 Septembrie 2009
 Robert Tiderle, GM, Papaya Advertising, agentie de publicitate care a participat si a fost premiata la ADOR 2009
300.000-500.000 euro pe an creatie Timisoreana si Ciucas la GMP.
Luni, 09 Aprilie 2012

Dupa un pitch cu 8 agentii, GMP este agentia castigatoare a conturilor de creatie pentru Timisoreana...

AdVenture trece peste 1 milion EUR
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
La trei ani de la infiintare, agentia lucreaza pentru proiecte si conturi apartinand Panfoods, Unilever, Porsche Leasing, Porsche Bank, Karom Drinks, Total Sport FM, Sensiblu, Conagra Foods, Trinity Insurance Brokers, Total Air si Global Travel
Visionwise (Daedalus Group) masoara eficienta promovarii la raft cu Promowatch
Luni, 03 August 2009
 PromoWatch a fost lansat in urma concluziilor unui studiu potrivit caruia peste 40% din consumatori iau decizia de achizitionare a unei marci in magazin
1 2 3 4 5 »